Vinter!

Då jag kollade ut idag genom fönstret konstaterade jag hur vackert det egentligen är med snö! Det är ju så underbart fint! Det är riktigt perfekt väder nu tycker jag...

Många klagade tidigare "Det borde nog få komma lite snö nu..." men nu låter det "Det får nog räcka med snö nu och kallt..". Som jag sagt tidigare, när är människan nöjd? :P Jag iallafall är riktigt nöjd nu!

Jag ska lägga mig ner och läsa boken en stund och sen ska jag sova. Men före det kommer lite bilder:

GODNATT ALLIHOPA!

Mammas blåa julgran.

 

B-L-O-S-S-A, glöggen heter BLOSSA!
Faktiskt ganska god fastän grunden är rödvin och 2,2%.

 

Vinter!

 

Mera vinter med tomtar.

 

Mycket snööööö!

2009-12-29 @ 21:08:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad mycket snö! Vi har också ganska mycket snö här. ;)

2009-12-30 @ 11:02:30
URL: http://gaiaa.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }