Syld

Jag har gått och blivit förkyld över natten :/ Inte kul alls! Har känt mig hängig och trött hela dagen... Som tur har jag inte behövt göra så stora saker idag. Har busat med Alvin. Han är ju bara så söt. Då jag skulle åka hem så kom han med raka armar och gav en kram åt mig. Så sött!

Han sa idag "ana" och "anna" åt mig. Först tänkte vi att det lät mer som min syster J's namn men det är väl ganska svårt att säga Amanda :D Låtsas vi iallafall.

Är annars hos mamma och pappa igen. De skulle få besök till familjen R och jag ville inte vara där som det femte skjulet så jag for hem. Senare ikväll ska jag åka tillbaka till Kalax och vänta på D :) Han kommer från jobbet sent ikväll och jag ska i jobbet 8.00 imorgon så jag måste få sova!

Ja, föresten. Syster R och jag var till Kristinestad idag. Jag hittade äntligen lite speciellare Uggs för 19€ (190 kr)!  Tänkte NÄSTAN säga åt er att ni får bild senare men då kom jag på att pappa har ju skaffat en bluetoothsticka hit :) Så jag smätter upp en bild här:

2009-12-29 @ 17:18:19 Shopping Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }