Sista skoldagen

Tänk er att det är sista skoldagen för det här året! 2009 är snart slut. Tänk att jag redan gått ett ½ år i Vasa! Jag har spenderat 1½ år nu på sjukis :) Tiden går!

Har varit på praktik i morse och det var en nu grupp som jag inte sett tidigare idag. Trevliga gummor och gubbar. Bara att jag har hört ens livshistoria flera gånger i rad :)

Då jag kom hit pratade jag med min handledande lärare lite och diskuterade hur jag trivdes. Jag trivs riktigt bra, det är bara det att man blir så trött att ha praktik, skola och jobb. Men så är det...

Det är ca -25 grader ute idag. Så härligt väder med mycket snö och kallt! Vill att det ska komma till Närpes också!

Snart praktiskt prov! Wish me luck!
2009-12-17 @ 11:04:11 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }