Nyårsafton

Nu är det nyårsafton och jag är jättesnorig! Någon repris från ifjol eller? Fast ifjol hade jag feber också... Har inte vågat mäta om jag skulle ha nu också för då skulle jag bli så extremt sjuk om jag skulle se att jag hade feber. Men nu hinner jag inte med att vara sjuk! Jag ska i jobb 11.00 och slutar 17.00. Efter det bär det av till lilla Alvin och passa honom med D. D har då varit där och busat med A i 2 timmar före. Hehehe :)

Vi ska fixa tacos ikväll till nyårsmat! Tänkte att det är enkelt och A äter lite av det också, så det passar prima! Får se vad vi annars hittar på. Hoppas någon smäller raketer tidigt så att A också hinner få se lite.

Men nu är det frukostdags!


GOTT NYTT ÅR 2010!
2009-12-31 @ 09:10:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }