Mys

Är i Kalax nu och har bäddat ner mig i sängen med min fleecetröja på mig :) Har nästan bosatt mig i den här blusen! Heheh. Men den är ju så varm och skön!

Ska snart sova så att jag orkar och hälsa på min farmors syster på morgonen före jobbet! Vi har som tradition att vi syskon åker till henne på julaftonen men i år är det så mycket ståhej på aftonen så vi tar det en dag före. Nog blir hon lika glad ändå :) Ifjol bjöd hon på spetsad glögg fastän vi inte ville ha spetsad :P Och MYCKET satte hon i. Sen så får man också höra på många och långa historier!

Sen åker jag till jobbet 11-18.00 och då jag slutar ska jag till syster R och duka klart inför julaftonen! Vi är ju 18 personer på julafton så det är bäst att fixa klart i tid. Jag ska även fixa till mina laxrullar :)

2009-12-22 @ 21:25:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }