Mätt och nöjd

Mm.. Nu är jag härligt mätt och ligger på soffan och jäser. Idag blev det klyftpotatis, nöt inrefilé som jag kryddade med vitlök och salt, och mustapekkasås! Mums!

Jag ska väl berätta lite om mina shoppingfynd idag då.
Jag köpte två julklappar åt Alvin. Ena är tallrikar som vi ska börja samla åt honom tillsammans med syster J. Det är bra att börja i tid! Den andra blev en pyjamas, som bara är från mig och D.

Så köpte jag strumpor åt mig själv! Har svurit länge nu åt alla mina strumpor som är så uppnötta. Har inte velat sätta pengar på sådant tråkigt före nu. Nu har jag äntligen några nya par! Blev också ett par svarta strumpbyxor med mönster.

Och det jag var ute efter ikväll. En julklänning! Jag tänkte först att jag inte ska köpa något nytt till den här julen men äh, jag ville ändå ha något nytt till julen! Något rött! Och jag hittade en fin klänning :)

Från Gina Tricot

2009-12-09 @ 20:11:49 Shopping Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }