Julstädat

Nu har jag julstädat klart! :) D's skolpapper och sådant ligger ännu lite oredigt men det kan vi inte göra något åt.
Jag har dammsugit, torkat golvet, torkat damm, bytt sängkläder och tvättat smutstvätt. Packat jag också så att det bara är att kasta in allt i bilen imorgon då vi ska åka till Närpes :)

Imorgon ska jag åp lågstadiejulfest så jag hoppas vi kommer iväg någongång imorgon :) Senast jag var på lågstadiejulfest är ju då jag själv var med. Alltså 8 år sedan! Jaiks, vad tiden går!

By the way så har jag hunnit tänka redan att "tänk glömmer vi julklapparna här i Vasa". Så nu har jag dem vid dörren så vi inte kan missa dem! :D

Men nu ska jag hjälp D med en läxa :)
2009-12-16 @ 19:51:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }