Julfest med klassen

Nu är jag klar för att åka på julfest med klassen :) Vi kommer att befinna oss på Amarillo och sen drar väl gänget vidare, säkert Ollis. Men jag kommer att åka hem. Har tidig praktikmorgon imorgon igen!

Det kommer att bli kul att se hela klassen en sista gång före jul. Ser ju bara grupp A på torsdag något mera så..

Nu väntar jag bara på att D ska komma hem så jag får cruisa iväg! Julklappen är inpaketerad också ;)


Så här ser jag ut ikväll:

Klänning - Gina Tricot
Lackleggings - Gina Tricot
Halsband - Gjort själv


Själv tycker jag att jag ser lite konstig ut i platt hår. Me like mitt krulliga hår!

Ha en bra kväll allihopa!
2009-12-15 @ 17:27:23 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }