Jobb nr1 och jobb nr2

Godmorgon! :)

Är hos mamma och pappa ännu och har just klätt på mig och är redo för jobb nr1. Hoppeligen får jag kalendrarna klara idag så jag inte behöver komma någon mer dag.
Kl.14 ska jag till jobb nr2 och där är jag till kvällen kl.20. Så jag hinner hem bra till Idol ;) Det var lite bråttom förra veckan då jag slutade 21.00. Man lugnade som aldrig ner sig tyckte jag..

Jag ska försöka på något vis kunna hinna blogga idag! :)

Men annars ska ni ha en riktigt bra fredag!
2009-12-11 @ 07:28:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }