Idolfinal

Håller på och kollar på Idol nu :) Eller nu just kommer det Cirkus Möller... Väntar på finaaaaleen! Jag vill att Erik ska vinna men jag tror att Calle vinner.. Calle har utvecklats mest av de här två. Men får se vad som sker :)

Arbetsdagen har gått riktigt bra nog! Mycket postgöra i och med att alla skickat julkort... Så jag har fått stå mycket i posten idag. I slutet av kvällen började jag känna mig riktigt trött. Tröttsamt att jobba sådär länge utan så mycket pauser. Men jobbet på pappas jobb är ju helt klart nu så det behöver jag inte längre tänka på!

Imorgon jobbar jag igen och jag börjar 9.00 och jobbar till 16.00. Skulle ha velat sova imorgon men icke sa nicke. Måste tänka på pengarna!

Nu ska jag mysa med D en stund och kolla på Cirkus Möller.

Godnatt allihopa!

2009-12-11 @ 21:45:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }