Försov mig lite

Hejsan allihopa! :)

Det blev lite bråttom i morse så jag har inte hunnit blogga något före nu.. Men ni står väl ut ;)
Jag försov mig lite i morse. Oops. Nämen, alltså jag hade varit upp på toaletten typ tio före sju på morgonen och då tänkte jag "äsh, får bara sova en halvtimme till..". D's klocka börjar ringa och han stiger upp. Efter ett tag tyckte jag att den där halvtimmen var nog lång. Så kollar jag på klockan så var ju klockan över 8 så jag hade 25 minuter på mig. Dock gick det nog helt bra.. Kom inte för sent eller något :) Duktit lilla jag! Det skulle kunna ha varit värre..

Jag återkommer!
2009-12-03 @ 12:36:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }