Trööööööööött

Godmorgon! Här har ni en mycket trött Ama. Ögonen hålls nästan inte uppe.. Jag tänkte ju att jag skulle börja 7.00 nu på morgonen men då kom jag på att det är fredag och då börjar jag en halvtimme tidigare! Tack och lov får jag sova ut två morgnar nu och sen gäller endast 3 arbetsdagar :) Gud vad skönt!

D ligger här bredvid mig och känner sig lite mörbultad. Berättade inte om det igår men medan han skruvade med bilen föll avgasröret på honom och en metallsak som stack ut for rätt under ögat och stack hål. Tur i oturen! Tänk skulle det ha farit i ögat! Så det blev lite limning igår då på HVC.

Nu ska jag kramas med D lite till och sen ska jag hoppa på cykeln iväg till jobbet för sista gången den här veckan. Ha en bra dag!
2009-08-14 @ 04:51:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }