Städdax

Godmorgon på er sömtutor som säkert sover ännu så jag skriver detta :P

D och jag ska snart börja städa upp här där vi bott över sommaren och sen ska vi lasta i våra grejor och åka till Vasa! Vi måste dock vänta tills de regnar lite mindre eller inte alls.

Barkvällen igår var helt bra. Lungt och fridfullt :) Kim var bra på att sjunga men där i slutet blev det bara något jyckel, genom att folk kom upp på scen och sjöng i mikrofonerna. Jag drack en riktigt god lonkero! Jag har bara smakat på jordgubb förr men nu fanns det flera andra sorter och en i personalen rekommenderade rabarber och det var så gott! Rekommenderas!

Emilia kom där vid 00.00 tiden så det var kul :) Jag hade någon att sitta och prata med och inte en massa fyllisar.

Nu ska jag äta frukost!

Ja föresten, jag har fått ont i halsen :( Bläääää!
2009-08-29 @ 08:45:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }