Sova

Hejj på er! Det har blivit lite av bloggandet idag ser jag.. Men jag har ju jobbat hela kvällen så jag har inte hunnit!

En bild från bärbuskarna idag.

Idag i jobbet har det varit ganska så lungt. Har fått plocka lite här och där och inte göra så himla mycket. På ett och vis har det varit skönt för jag har varit lite trött. Sen har jag varit irriterad också då jag kom till jobbet. Jag hatar såna som är "mycket snack och lite verkstad". Jag får bara något fel och skulle vilja säga en hel ramsa om hur det ligger till, men lite måste man ju hejda sig. Fast nog kommer jag att säga någonting åtminstone. För säger ingen så lär ju inte de sig i och med att de är blinda själva för vad de gör och säger.

Men oj vad klockan är mycket. Jag ska sova nu och stiga upp tidigt en sista morgon före helg! :) Vått hår har jag också..Godnatt!
2009-08-13 @ 21:30:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }