Snart åker vi

Godmorgon alla sömntutor :)

Jag sitter här och bloggar lite och Alvin sitter här nedanför mig och leker med en nalle. Verkar vara intressant :P

Själv kom jag just hem och jag var in via affären och köpte citronelle, vindruvor och vattenmelon att ta med i bilen ner. Man måste ju alltid ha något att snaska på och då är det bättre och godare att ta frukter istället för godis!

R ska äta frukost och Alvin ska ha på sig kläder och sen åker vi! Vi måste även hämta den här andra systern vår också.
2009-08-25 @ 06:45:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda Q

Hoppas du får en toppendag =)

2009-08-25 @ 11:06:44
URL: http://lindaq.se
Postat av: Laila

haha tack sötnos =) gör du då? =)

2009-08-25 @ 19:03:16
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }