Sjukling

Godmorgon på er alla (förhoppningsvis) friska!
Jag sitter här i sängen och snörvlar och hostar. Huvudvärk har jag och lite stregring har jag.

Som tur köpte vi näsdukar då vi var och handlade basicstuff, men på ett sätt så tror jag att det var en förbannelse. Man ska INTE köpa näsdukar då man är frisk för då blir man sjuk :P

Hoppas bara att jag blir frisk idag så att jag kan åka till skolan. Nog för att jag tänker åka dit iallafall fastän jag är sjuk för jag vill inte missa något!

Vi har bara så mycket att göra här i lägenheten och båda är förkylda och orken är inte riktigt på topp. Men vi ska snåssa på i egen takt bara. Det som ska upp är gardinerna! För här har vi tydligen värsta morgonsolen rätt in i sovrummet :P

Ha en bra dag!
2009-08-30 @ 10:09:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }