Sängen

Nu ligger jag i sängen med älskling min :) Det är sista natten på länge tillsammans nu då D åker på arbetsresa till Åland.

Imorgon är mina planer att sova länge och sen ska jag väl vara barnvakt åt Alvin en stund. Jag ska även till mormor och smaka på min räkpaj :) Vi åt inte den då vi var där i och med att alla hade just ätit mat så vi satsade på det söta bara. Kakan Rosanna hade gjort var jättegod. Jag gillar kondenserad mjölk!

Nu ska jag ta och njuta av ledigheten och kramas med D :)
2009-08-19 @ 21:20:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }