Plättar till frukost

D och jag ska snart gå ner och äta frukost :) Klockan är över 12 redan ser jag :D Men sådana dagar får man ha då man är ledig!

D's pappa var just uppe och frågade om vi har ätit frukost för han tänkte börja steka plättar nu så vi får äta plättar till frukost. Inte varje dag det händer. Usch vad mycket onyttigt man har ätit nu i sommar men som jag sa åt Jenni och Mili igår så man går säkert ner i vikt i vinter då man måste snåla med pengar på mat så man får äta upp sig nu!

Väntar bara nu att den här gubben min ska duscha klart. I detta hushåll är det jag som får vänta på D och inte tvärtom. Det brukar ju vara att mannen måste vänta på kvinnan, men inte här! :D
2009-08-24 @ 11:19:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }