Plättar och bus

Nu sitter jag i sängen med min dator och bloggar lite.

Vi har varit hela kvällen hos mig och hela gänget har varit hemma. Dennis och jag har stekt plättar. D gjorde stora och jag gjorde små ;) Vi gjorde en fyrdubbel sats och allt gick åt! :D Gott var det också. Nästan alla syltor var årets och färska så det var extra gott.

Alvin har busat på också och haft MYCKET ljud. Han tycker om att stå i centrum ;)

Imorgon ska jag stiga upp någongång på morgonen och åka till mormor och plocka bär. Jag ska göra saft åt D och mig :) Hemmagjord saft är både godare och billigare än affärens!

Nu ska jag surfa lite till och sen sova. Godnatt!
2009-08-12 @ 20:34:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }