Pappersjobb

Hej på er!
Ursäkta mig för att jag inte uppdaterat så mycket idag.. Ni får stå ut med lite sämre uppdateringar ett litet tag till då jag har så mycket att göra. Först är det jobb tidigt på morgonen och sen är det fritid utan någon teknik alls.

Vi har spenderat dagen på stranden idag efter jobbet. Så skönt har det varit!

Nu håller jag på att printa ut lite ansökningar av studie- och bostadsstöd. Jobbigt med pappersjobb, men det måste göras om jag ska leva i vinter! Vi fick intyget om att vi blivit antagna till skolan först den här veckan så vi har inte kunnat ansöka tidigare. Dålig tid att ansöka nu då alla andra gör det också.

Men godnatt med er nu! Jag börjar jobba 6.30 imorgon.
2009-08-06 @ 21:01:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }