Nästsista natten

Godkväll på er :) Har igen haft så mycket ståhej runt mig så jag har inte hunnit med bloggen igen..Fy skäms på mig. Måste ju underhålla mina läsare ;)

Jag tänkte faktiskt skriva ett inlägg lite tidigare ikväll men då fungerade inte nätet så det sket sig.

Ja, ikväll så efter att vi varit med släpkärran till D's mamma in i garaget så for vi till ett födelsedags barn en stund och direkt efter det for vi till Café J&P och åt en hamburgartallrik :) Vi tänkte så att det är sista dagarna vi nu "får" äta ute så vi ska passa på.

D for och gymmade ett tag efter maten och då for jag hem till mamma och pappa igen. Där har jag sytt våra panelgardiner :) Mamma skulle också lära mig att sy soffkuddarna men då började jag bli så trött redan och symaskinen klottade så jag gav upp. Men inte såg det så svårt ut det där att sy kuddar, så det ska jag nog ännu lära mig :)

Tänk att det är nästsista natten vi sover här nu för i sommar. Vi åker på lördag till Vasa och börjar reda upp lägenheten inför skolstarten på måndag. Ojoj, vad det har gått snabbt.
2009-08-27 @ 21:18:40 Amanda pysslar Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Kommentarsspam.. :P Var nånstans i Vasa har ni lägenheten?:)

2009-08-28 @ 00:13:40
Postat av: Amanda

Vi ha hitta en på Brändö :) Vet du något om hur bussarna går till skolan eller om det skulle finnas en genväg för att kunna cykla?

2009-08-28 @ 09:14:47
URL: http://amanainen.blogg.se/
Postat av: Malin

har int sett att du ha svara på kommentaren här.. men hmm, ja har en kompis som bor på brändö å studerar i sjukis, men he je ju in bra biet ti pied (orka int buri skriv på högsvensk namäjr:P) så hon ha it jort he.. annåsh je väl no närmast ti pied via stan åså nier tide vi sotka/polisstation så kommer du rakt mot roparnäs.. om du menar lokalbussan så finns busstiden deras på www.vaasanpaikallisliikenne.fi, men kanske du räj veta åv he :) ja ha bara kuört buss från stan naon enstaka gang fö ja ha haft legenhäjten nära skolan.. men hoppas du fick nalete hjälp!

2009-08-29 @ 21:14:33
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }