Mys

Godmorgon! :)

Halvligger i sängen nu med hjärtat bredvid mig. Skönt med lite myspys och inte så bråttom att åka någonstans. Fast vi har ju en del ärenden att göra idag också men vi ska inte stressa nu.

Vi ska bland annat åka till Halpa-Halli och köpa ett svart papper att sätta som bakgrund på en tavla, leta efter en kalender åt mig och D och eventuellt något annat. Vi skulle behöva en skrivbordslampa så vi ska se ifall det finns några billiga där. Jag tänkte ju inte alls på det då jag var till Ikea.


Arcada gav ut gratis kalendrar ifjol. Kan någon svara om Novia ger ut kalendrar? :)


Det andra vi ska göra idag är att handla allt basicstuff till lägenheten, såsom konserver, tvättsaker, pasta och så vidare :)

Nu vill jag ha frukost!
2009-08-28 @ 09:24:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mia

Nä je mett svar. Första åre ja gick vi Novia fick vi en studiekalender, så men täische aar åren ha vi it fått naon. E no bäst ti skaff en sjölv.

2009-08-28 @ 12:58:34
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }