Min sista lediga vecka

Till min stora förskräckelse så har jag bara en vecka ledig kvar :( Hjälp!

Vad ska jag göra under min lediga vecka? Jo detta bland annat:
  • till Ikea och shoppa
  • gå igenom alla mina kläder och se vad jag ska ta med till Vasa och inte ta med
  • flytta till Vasa
  • kanske fira lite villaavslutning
  • till baren och kolla på Kimi Pohjoisvuori & Roskamummut
Jag hoppas den helst kommer en regnig dag nästa vecka så jag får pyssla på inomhus med mina grejer. Vill ju inte sitta inne då det är fint väder ute! Jag måste även packa med allt annat som ska med också.

Tänk att jag bara har en vecka kvar av sommarlovet! Ångest!


2009-08-23 @ 22:07:52 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanna

För mig börjar verkligheten om några timmar! haha =)

2009-08-24 @ 02:35:47
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }