Match

Nu först har jag kommit mig i duschen :P Jag orkade inte duscha då R kom genast nästan och frågade om jag kunde hjälpa till och bära lite saker och sen for vi till huset och plockade. Så nu är jag äntligen ren och fin :D

Håller även på att framkalla foton från i sommar och förra sommaren! Ja jösses vad jag är dålig på att framkalla foton. Men nu äntligen :) Jag skulle vilja ha en stor tavla av mig och D att sätta ovanför sängen i Vasa. Men det största jag hittade här var inte så stort. Måste se hur det ser ut då bilden kommer ifall det skulle räcka. Det var också billigare att framkalla foton nu på ifolor så det var ju tur för mig :)

Men jag ska åka på fotbollsmatch jag nu med tjejerna! Ska sminka mig och sen cykla iväg.
2009-08-23 @ 13:28:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }