Lööördag

Godkväll! :)

Nu först har jag tid att sätta mig vid datorn en stund. Har jobbat hela dagen idag så jag är lite trött. Eller ganska mycket trött egentligen. Dennis och jag ska faktiskt sova snart. Det är ju lite töntvarning att klockan är bara lite över 21.00 och lördag :P Men vi har båda slitit på jobbet idag. Jag har inte haft en ledig dag sedan förra lördagen så jag är också trött för det..

Efter jobbet for vi till min mamma och pappa och jag började sprätta upp några gardiner. De är för korta de vi haft i Hfors så jag tänkte göra dem längre med hjälp av att vika ner kanterna.

Vi har ätit pizza ikväll också :) Längesen.



Här kommer några bilder från igår!


Utsikt vid solnedgång.


Kärlek!

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen med D!
2009-08-08 @ 20:15:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }