Inför sista arbetsdagen

Godmorgon :)
Tänk att jag har sovit ända till 10.00 idag! Prestation av mig :P

Jag ska snart gå i duschen och fräscha upp mig. Kanske lite frukost och så ska vi se hur mycket tid jag har över. Klockan 12.00 slutar D så jag kanske väntar på honom här och sen åker vi till min mormor på 83-årskalas :) Vi ska ha med min räkpaj som "present". Mormor uppskattar mycket mera att vi bakar åt henne istället för att köpa en massa skräp som hon bara sätter undan i skåpet. Och jag gillar att baka så inte mig emot :D

Och det allra bästa idag att det är SISTA ARBETSDAGEN! Hjälp vad jag ska njuta av dessa dagar innan skolan börjar..

Nu ropar duschen på mig ;)
2009-08-19 @ 09:13:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Leia

God morgon!

Allt bra idag? =)

2009-08-19 @ 09:27:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Vad händer idag? :) Något kul hoppas jag? :)

2009-08-19 @ 10:37:55
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }