Inför kvällen

Nu har jag duschat och ska börja sminka mig inför kvällen :) Det kommer att bli kul!
Vi kommer alltså ha kräftskiva med flickorna med en massa mat! Handlade mat för 100€ igår :P hahaha.. Vi är storätare alla!

Jag ska försöka åka till Sosso till klockan 18.00 så jag har ca en timme på mig nu. Måste även hem vi amamma och pappa och hämta lite kläder. Vet inte riktigt vad jag ska ta på mig. De har ju lovat regn och det har regnat rejält idag men nu skiner solen så det är lite svårt att veta..

Sen måste man väl tänka lite på vad man tar på sig också då man ska vräka i sig kräftor och det är ganska klottigt.

Men vi hörs knappast mer idag men imorgon får ni uppdateringar om festen ;)
2009-08-01 @ 15:55:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför frågar du är du från finland.

2009-08-01 @ 20:44:15
Postat av: Emilia ♥

Jaha okej men så kul ju! jag praktiserade ju på ett dagis hela förra terminen fram till sommaren & det vr så underbart roligt! saknar det jätte mycket, så det skulle vara ngt för mig:) men inte allid lätt att veta vad man vill bli ju..

2009-08-01 @ 22:39:22
URL: http://beautylicious.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }