Imorgon

Oj vad jag har ont i mina fötter. Känner hur trött jag är i dem nu då vi har gått så mycket idag :P

Mina planer för imorgon är att sova länge! Vi kommer väl hem ganska sent nu ikväll också så.. Sen ska jag och min mormor göra något som kallas "Sallatti". Det är ett finskt ord och jag vet inte vad det heter på svenska. Fast det liknar rosolli en del men "sallatti" är mycket godare!

Så jag ska handla ingredienserna för det imorgon innan jag åker till mormor. Hon väntar säkert på mig och vill jag ska komma tidigt :P

Nu ska jag försöka sova en liten stund!
2009-08-25 @ 20:25:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }