I sängen

Nu sitter jag i sängen i mitt eget rum hos mamma och pappa. Ska snart börja sova för jag känner nog mig ganska trött.. Jag tror det här är det längsta jag varit upp på länge :D Jag har alltid somnat så tidigt då jag haft tidigare arbetsmorgnar.

Har kollat igenom IKEA-katalogen nu :) Fanns nog en del jag vill ha men man måste också tänka lite på vad man verkligen behöver och vad man kanske inte så mycket behöver. T.ex. så ser jag en enormt ful skrivbordsstol här framför mig, vilken jag tyvärr måste ta med till Vasa. Så på det viset.

Men nu godnatt med er!
2009-08-20 @ 22:24:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: PERSSON

hoppas du sover gott.snarka inte för mkt bara ;)

2009-08-21 @ 04:31:20
URL: http://tobiasson.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }