Hola Amigos!

Haha.. Jag kom inte på någon rubrik :P

Har kommit hem från jobbet för ett tag sedan och jag har hunnit göra en räkpaj åt mormor, som fyller år imorgon :) Jag märker att jag inte har satt upp receptet på den så ni ska få det i nästa inlägg!

Annars så har min arbetsdag gått jättesnabbt! Jag vet inte om det är för att jag bara var sex timmar idag eller om det bara fanns så mycket att göra. 1 arbetsdag kvar! 6 timmar kvar på jobbet!

Håller på att radera foton ur min telefon nu för jag börjar ha så mycket onödigt där.

Smakade annars på mina saltgurkor nu :) De var nog riktigt goda! Fast nästa gång så skulle jag minska lite på saltet. Men mamma tyckte att det egentligen inte gör något för man ska ju lägga dem på smörgås eller ha dem som tilltugg så inte gör det något fast de är ganska salta. Goda var de iallafall!
2009-08-18 @ 18:47:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }