Friidrott och isodiet

Sitter i soffan nu och kollar på friidrott i TV med mamma och pappa. Jag har även skrivit av lite recept från Isodiet-boken som mamma har köpt. Jag tänker INTE börja med någon diet om ni tror det :D Det fanns bara så goda recept i boken så jag tänkte att jag skulle prova dem. För en rätt har jag smakat och den var riktigt god och passar bra som en vanlig måltid.

Jag föresten ner till Kalax mitt i detta inlägg och matade hunden åt D's pappa. Jag tänkte nästan glömma bort att jag skulle mata henne, men som tur kom jag på det plötsligt! Jag tänkte på det då vi var till Vasa och på vägen hem men sedan var det bortblåst.

Tror det snart börjar bli läggdags. Det är städning på schemat imorgon och sen ska jag ut med tjejerna på kvällen. Lite tv till!
2009-08-21 @ 21:49:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }