Fredagkväll

Hej på er! Nu har jag helg äntligen :) En helg helg faktiskt! Det är längesen..

Sitter hemma hos mamma och pappa nu och D och jag laddar ner musik att ha i bilen. Blir lite ditt och datt :) Sen ska vi väl börja dra oss mot Kalax en stund säkert och sen blir det Slättens Mystik i centrum. Ni som inte vet vad "Slättens Mystik" är för något så kommer det att finnas försäljare på torget, affärerna har öppet lite längre än vanligt, lite programunderhållning och i år har de även Tomatrock i parken då de inte hade det på Tomatkarnevalen.

Annat blir det väl inte ikväll. Jag är så trött också då jag har stigit upp 5.00 imorse.

Vi hörs säkert senare! :)


2009-08-14 @ 16:32:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda Q

Nu finns det en tävling i min blogg där du kan vinna smink! Passa på att delta du också om du vill ;)

2009-08-14 @ 17:17:41
URL: http://lindaq.se
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }