Färgat håret är

Nu är håret färgat så nu har jag ingen utväxt längre! Jeij! Vi provade ett nytt märke idag och det var av märket Loreal. D som var frissa den här gången så tyckte det var en lite oljig färg. Om det var positivt eller negativt är en annan fråga.

Den här färgen luktar också frissa blandat med tuggummi :P Andra färger har ofta en stickande lukt men det har inte den här.

Till tvätten fick man med ett schampo/balsam som luktade persika. Persika är inte min favoritdoft så jag tyckte inte om lukten.

Hårfärgen blev iallafall bra!
2009-08-26 @ 22:40:53 Skönhet Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }