En hel dag på IKEA

Hejsan på er :) Har inte haft tid att blogga nu då jag varit hela dagen på Ikea. Faktiskt HELA dagen :P Otroligt att man kan vara så länge där...



Vi började dagen med att åka till Loviisan Aitta. Det var en affär i en gammal ladugård och sakerna var av lantlig stil så det var mysigt och fint där. De hade i princip samma grejor som Cosy Living men här var det två våningar med grejor och ett café.


En inblick i affären.


Trappan upp till himmelriket :P

Då vi kom till Ikea så hade matpaus åt Alvin först för han var så vrålhungrig då vi kom fram och sen fick han ju sova medan vi gick runt på Ikea.


Jag är nöjd då jag får vara på Ikea!

Då vi gått igenom första våningen och själv inte hittat något intressant. Så gick vi på mat. Det blev ju såklart köttbullar :P De var till och med på halva priset idag så det var ju lyx!


Några timmar efter maten blev det kaffepaus. Jag tog en dajmkaksbit och cola. Mums! Fast kakan var så kraftig så jag orkade inte med hela.


R's och min kärra vid kaffepausen :P Men det ser mer ut än vad det är för det är flera kuddar där under också.


Bilen är fullpackad!


Nu är A trött och vil hem!

Vi var in via McDonalds och åt innan vi for så nu känner jag mig skönt fet. Trött börjar jag känna mig också! Jag körde ner till Ikea hela vägen idag i 3½ nästan i sträck. Men det gick snabbt!

Jag ska berätta lite vad jag handlat nudå, bilder får ni sen.
  • klädhängare
  • kökslampa
  • filt
  • dessertskålar
  • skärbräda x 2
  • en grönväxt + kruka
  • en bordslampa
  • fruktskål
  • sängkläder
  • ljusstakar
  • 7 ramar + 5 bilder
  • hjul till tv-bordet
  • väggklocka
Det är det jag minns nu just :)

Det som fattas ännu är två små mattor till sovrummet, bordstabletter, något att hänga i köksfönstret och eventuellt någon lampa till. Men det tar jag uppe i Närpes!
2009-08-25 @ 20:04:50 Shopping Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }