Effektiv dag



Idag har jag gjort ganska så mycket men ändå ganska lite. Jag och D hade planerat att vi skulle packa alla saker till Vasa färdigt idag på släpkärran, men det har det inte blivit något av. Det tar vi imorgon istället. Dock har jag varit hos mormor några timmar och gjort den där maträtten, så det är bra att jag fick det gjort!

Sen så har jag inlagda rödbetor ikväll. Kom på idag plötsligt att jag vill göra sådana också så jag var och handlade rödbetor och kryddor, och ingredienser till inlagda gurkor. Jag kollade lite på sådana färdiga påsar med kryddor till rödbetor eller inlagda gurkor, men det var ju konserveringsmedel i dem och det vill inte jag ha! Så det blev färsk vara för mig. Imorgon om jag hinner gör jag inlagda gurkor.



Då jag gjort allt klart hemma så satt jag bara och kollade på fotboll i TV. Det var damlandslagsmatch så det var kul att kolla. Synd att jag inte såg slutet, för vi for hem då redan. Nu börjar jag känna mig jättetrött! Tung dag på ett och vis.
2009-08-26 @ 21:28:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }