Äntligen sovmorgon

Godmorgon på er! :)

Äntligen har min sovmorgon kommit och min lediga dag! Härliga tider!
Och inget fest igår så idag mår jag perfektus mot många andra där ute..

D och jag har nyligen vaknat och han duschar som bäst. Det är min tur snart att hoppa i duschen. D ska också snart åka till Tolvis på jobb från 11.00 till 8.00 på måndag morgon.

Idag ska jag spendera min dag på stranden med systrarna, Alvin och kusin Roosa antagligen :) Härligt det kommer att bli!

Vi hörs! ;)
2009-08-09 @ 08:24:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }