230809

Godmorgon!

Känner mig lite trött ännu men jag orkar inte sova heller så jag har nu stigit upp :P Tror jag ska gå och ta mig en dusch snart så piggnar jag till lite. Känner av lite träningsvärk i armarna från igår. Vi var ju nog flitiga så inte konstigt.

Igår kväll blev att åka ut ganska sent. Jag orkade inte vänta hemma till slut så jag for till D's pappa och matade hunden och sen for jag efter Bina, och vi hämtade Nicke. Sen for vi iväg till Nickes villa. Där var det bara jag, B och N ett tag men sedan kom ett annat gäng och sen lite mera folk också. Ett gäng for vidare så då blev det tomt och tyst.

Jag satt med Jenni och Carro inne en stund och pratade lite. Alla tre var trötta så ingen av oss var ute länge. Jag skjutsade hem Jenni till Kaskö och själv for jag hem och sova. Mitt rum var varm som i bastun så balkongdörren fick åka upp och uppe har den varit hela natten.

Nu dusch!
2009-08-23 @ 09:15:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }