2 dagar kvar och 12 timmar kvar

Hejsan hoppsan! Nu kom jag hem till mamma och pappa från jobbet och nu kommer jag på att jag är hungrig och ingen mat hemma och jag kom just ur en mataffär. Tragiskt. Och ingen bil.

Janå iallafall är jag glad över att det är endast 2 dagar kvar i jobbet :) Och det är bara 12 timmar kvar i jobbet! Oj vad härligt. Ser verkligen fram emot att få sluta och vila upp sig lite.

Den här arbetsdagen har dock varit lite annorlunda. De började renovera köttdisken idag men då hände någonting så att det slog ut alla datorer så kassorna funkade inte och det gick inte att beställa. Jag skulle ha in beställningen före 12.30 så det blev lite panik så jag fick beställa per telefon då och det var verkligen inte kul. Så invecklat att springa där i hyllorna och leta efter rätt märke :P

Ja och då det inte gick att handla mat så fick alla lämna sina kärror och gå ut. Så vi har fått plocka varor ur kärrorna i hyllorna tillbaka :D

Nej nu ska jag ta en nap.
2009-08-17 @ 12:22:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }