180809

Godmorron! :)

Nu ligger jag i sängen med älsklingen och får äntligen ha en liten längre morgon tillsammans utan någon extra stress. D är ledig idag och jag ska i jobb först 12.00 så ingen panik. Det bubblar i mig också att tänka att det bara är 2 arbetsdagar kvar! Efter idag är det bara en!

Vad ska jag göra då jag är ledig då?
Ja-a. Jag skall iallafall träffa Jennifer som jag inte träffat på LÄÄÄÄÄNGE! Ann har jag heller inte träffat på jättelänge. Sen väntar jag på att vi ska åka till Ikea bara syster hinner. Så blir det att vara barnvakt åt Alvin då föräldrarna ska ha huset klart före den här månaden är slut. På lördag blir det iallafall städtalko så där ska jag också vara..

Så nog har jag att göra :)

Nu ska jag krama om D lite till.
2009-08-18 @ 09:24:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jennifer

japp alldeles fö längsedan sist :) men snart e du ledi ;) då ska vi träffas =) kraam

2009-08-18 @ 14:45:10
Postat av: Ann

Jag vill sii tieg å <3

2009-08-18 @ 15:00:24
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }