100809

Godmorgon!

Nu är jag vaken igen och påväg. Tycker jag bara är påväg någonstans hela tiden men ändå hinner jag med ingenting :P Känns så.

Jag ska snart cykla iväg till jobbet och börja med min überlånga arbetsdag. Jag är ju som van att sluta 13.00 eller något sådant men idag slutar jag 16.00 och resten av dagarna förutom torsdag slutar jag 15.00 så det är lite längre dagar nu. Men det ska väl nog ändå gå bra :) Behöver helst inte stressa med det jag ska ha gjort då ;)

Jag får också börja räkna ner arbetsdagarna nu!
8 arbetsdagar kvar
2009-08-10 @ 05:37:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: isabelle

Vilken somrig bild du har fått till, jätte fin!! Hoppas du får en bra dag på jobbet. Kram

2009-08-10 @ 06:36:49
URL: http://isabellemd.blogg.se/
Postat av: Linda Q

Hoppas du får en trevlig måndag =)

2009-08-10 @ 13:07:21
URL: http://lindaq.se
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }