Varför man inte ska ha fördomar!

Har ni hört om den här underbara kvinnan Susan Boyle? :) Hon är ju för härlig :P
Han spräckte verkligen bubblan kan man säga :D

När man ser på publiken och juryn så rynkar de på näsan och småskrattar åt henne och när hon börjar sjunga så blir alla helt chockade! Me like! :D

Jag tror hon fick människor att tänka att man inte ska ha fördomar om folk :)


Tycker det också är bra att de INTE ska göra om henne. Hon har inte så speciell röst så jag tror hon skulle bli tråkig om man gjorde henne som alla andra. Och varför ska man vara "som alla andra". Alla andra finns ju redan! :P

2009-04-18 @ 09:23:22 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan

Hej!



I min blogg skriver jag om hälsa, välmående, skönhet, nyttig kost och träning, jag granskar innehållet i smink och hudvårdsprodukter och tipsar om produkter som är bra för huden. Det jag vill med bloggen är att inspirera och motivera andra människor till ett hälsosammare liv! Kika gärna in och se om du tycker att min blogg är bra! /Hälsogudinnan

2009-04-18 @ 10:47:59
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }