Snart och riva!


Alvin är tuff i sina Adidas-skor :)

Ska skriva ett kort inlägg här och sen ska jag dra mig mot huset och riva tapeter! :)
Är egentligen ganska så sömnig men det ska väl gå för sig..


Påväg mot mormor. Skönt och härligt väder!



Hos mormor fick jag ett chokladägg. Inte lika gott som kinder. Fiaskot var när det inte fanns några bruksanvisningar med så jag hade ingen aning vad jag skulle bygga av mina lösa delar.


Vårfeelings!



Min hemgård. Ganska mycket träd på vår gård minsann :)




Där vid balkongen är mitt rum!


Baksidan. Den är verandan är mycket uppskattad på sommaren!


Känns som att jag borde ta en liten tupplur. Är så trött. Annars orkar jag nog inte riva några tapeter :P


2009-04-12 @ 16:14:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }