Nu är jag ensam...

Nu har jag sagt hejdå åt D så jag är ensam nu.. Inte kul att han for men bloggen får vara min partner nu ;)


Frukost

Idag blev det havregrynsgröt och jordgubbssylt till frukost :)


Dagens outfit

Mushroom blus - någonstans på Gotland
Leggingsjeans - Gina Tricot
Topp - H&M




Jättevacker väder idag! Känns lite kyligt dock. Hoppas det blir varmare senare mot dagen :)



Mina planer framöver
[  ] tvätta kläder
[  ] städa lägenheten
[X] diska
[  ] byta sängkläder
[  ] in till stan
[  ] till Katarina
[  ] skriva etikessä
[  ] börja på praktiken
[  ] gymma
[  ] springa
[  ] handla mat


Får se hur mycket jag får gjort :) Allt som hör städningen till måste jag hinna göra före onsdagskvällen då mina gäster kommer :D


Hur ska ni spendera er lördag? :)
2009-04-18 @ 08:39:33 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }