Nu är det helg!

Å vad skönt att det är helg och kirurgitenten är över!
Det tog 10 minuter för mig att skriva själva tenten. Hade 2 timmar tid på oss :P Sen fyllde ja i en enkät i några minuter.
Jag undrade om inte någon annan är färdig och satt och kollade genom tenten en gång till. Då steg en människa upp och genast efter det steg 50 andra upp :D haha..Det var ganska humor nog.
Det tog längre att stå och köa för att ge upp provet än att skriva det.
Provet var ett prov med alternativ så man fick bara ringa in svaren. Ett par skulle man skriva själv men :P
Hoppas bara jag har ringat in rätt svar då :)

Ska snart fara in till stan och vänta på D. Vi tänkte fara ett varv på Hullut Päivät och se.
Men D har ju nyss vaknat så jag måste spendera lite tid här en stund innan jag far in till stan.

Nu ska jag kolla lite tågtider.
2009-04-03 @ 09:23:45 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }