Nervositeten har släppt

Oj nu är jag slut i kroppen. Har varit så stressad och nervös just före provet och medan jag skrev provet. Det var hemskt! :D

Jag har alltså skrivit ett prov i läkemedelslära och läkemedelsräkning. Ett papper fullt med textfrågor som aldrig tänkte ta slut! Och ett papper med 7 uppgifter att räkna och de måste vara 100% rätt. Erica och jag hade ganska mycket samma, så mycket som vi kom ihåg så det känns ifallafall skönt.

Höll på med en uppgift jättelänge och jag tänkte att  "nej nu skiter det sig..". Jag räknade och vinklade det på olika sätt och var tvungen att ta lite paus nu som då. Räknade den från början och hit och dit :P Till slut kom jag till ett svar som Erica också hade fått. Är nervös för svaret nu bara. Är man godkänd eller inte.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Tror jag åker hem och sen ska jag träna lite. Det är så fint väder nu så jag tror jag ska ut och springa.

Bilder kommer senare! :)
2009-04-08 @ 15:25:05 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Alexandra



Konsum! haha, ska börja plugga igen till hösten så det är bra att ha något sålänge :D



2009-04-08 @ 17:24:02
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }