Neeej!!

Pratade för ett tag sen med D och han sa att han har praktik ända till 29.5!! Alltså jag är helt ensam här terminen till slut!
Jag trodde att han också har lika lång praktik som mig. Fast jag borde ju nog ha vetat det i och med att han får 10 poäng för det.

Voi voi voi! Säger jag bara!

Okej, jag överlever.
Jag tror att jag inte far hem något mer än över första maj. Har inte pengar och inte tid tror jag.

Nu ska jag ut och gå i det vackra vädret före solen går ner!
2009-04-20 @ 16:43:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jonna

Heeej! hur gick praktiken?

2009-04-20 @ 17:14:59
Postat av: Amanda

hej! det gick nog helt bra :) skriver ett helt inlägg om det nu snart ;)

2009-04-20 @ 17:24:06
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }