Mat och städning

Vardagssysslorna är i full gång. Har nyss ätit lite mat och på samma gång som kycklingen var i ugnen och riset puttrade på spisen så passade jag på att städa köket lite. Har nog en del kvar ännu men jag har iallafall börjat :)


Dagens mat! Hornet - kycklingvingar. Eldigt kryddade! Mums!
Lite jobbigt att äta men de är så goda! Bäst är det om man äter dem med händerna.




Värst då man måste leva som grottmänniska i dessa tider.

På tisdag kommer jag att vara utan vatten från kl.7.00 till 18.00.
Jag kommer ju säkert att vakna efter 7.00 och kommer hem före 18.00 så det är lite sunkit.
Så för att vara förberedd så tappar jag färdigt upp vatten i ett kärl. Måste gå i dushen kvällen före :D
Jag tycker det är så idiotisk tid! De flesta vaknar inte före 7.00 på morgonen och de flesta kommer hem före 18.00. Och dessutom finns det många gamlingar i mitt hus så de far ju inte hemifrån på dagen!




Mina planer framöver
[X] tvätta kläder
[  ] städa lägenheten
[X] diska
[  ] byta sängkläder
[X] in till stan
[X] till Katarina
[  ] skriva etikessä
[  ] börja på praktiken
[  ] gymma
[X] springa
[X] handla mat


Ja, vad ska jag göra nu. Jag tror jag ska städa köket klart så ska jag lägga mig i sängen med min laptop och börja på etikessän tror jag minsann :)
Om jag inte somnar.
2009-04-19 @ 14:51:07 Recept Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

svar: ååh, cheesecake i ugn :) det låter riktigt smarrigt! har aldrig testat något sånt recept.

2009-04-19 @ 15:09:28
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: JONNA

Sv: åh det förstår jag verkligen!

4 vekor är lång tid >.<

2009-04-19 @ 15:45:41
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: jaa, du får göra det! vore kul att prova på något nytt :)

2009-04-19 @ 16:04:18
Postat av: Jenny

svar: jaa, du får göra det! vore kul att prova på något nytt :)

2009-04-19 @ 16:04:42
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; fy fan för massa plugg verkligen, tar kål på en :O

2009-04-19 @ 16:35:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }