Makaroner och skor

Jag kokade makaroner och stekte potatis. När allt var klart fick jag bara välja vilket som lockade mest och makaronerna vann! :P Tar med de stekta potatisarna imorgon till praktiken.


Makaroner med ketchup och curry. Jag gillar kryddat!

Har "målat" mina vita tygskor just med något ämne som ska göra att de hålls vitare bättre. Först när jag kladdade på det så tänkte jag "What the hell!?" då den där sörjan var vit och den gjorde min sko mer naturvit mot den renvita skon. Men den blev nog bra till slut när jag hade geggat på det där jämnt så nu ser de vita och fina ut :) Ska bara torka nu och sen måste jag se ifall det behövs ett lager till, men jag tycker jag satte på ganska bra med gegga. Hoppas det funkar nu då!


Ni ser att den vänstra skon är renare vit än den högra som har gegga på sig.
Hellre naturvita skor än skor som inte är vita så länge.

Nu måste jag börja packa tills imorgon!
2009-04-28 @ 17:14:31 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: millie

det her du helt rätt i

2009-04-28 @ 17:21:24
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Postat av: Beckis

Oj va fina! Mina je itt så vit namäjr.. Vannifrån å va häjtär hede du läggd på? :) Kram

2009-04-28 @ 19:41:32
Postat av: Amanda

Tack :) Ja tjyöft mett från Stadium. Di had täjde flaskor precis bräjvär täide kvita skovan :P Men e bord no finns åp alla skobodar fö åp DinSko rekommendera di hede å. Hede mett häjtär "Boston Sport White Skokräm".

He gar siekärt ti gegg åp hede tå di var stjiti tå å :)

2009-04-28 @ 19:47:59
URL: http://amanainen.blogg.se/
Postat av: toove

jättehärlig blogg o rolig att läsa :)



btw. jag har lika skor fast rosa :D

2009-05-10 @ 18:02:56
URL: http://toovess.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }