Kvällen igår

Igår for jag in till stan och kollade in tygskorna men det fanns ingen storlek på Stadium av vita så det blev inget. Men jag hittade ett par på Din Sko. Helt vita de också. Visar upp dem sen :)
Och sen så köpte jag den där vita klänningen från Gina Tricot. Så nu har jag en riktig somrig klänning!

Fast idag känns det som att jag smått ångrar mina köp eftersom jag egentligen inte nog skulle haft råd med dem :/ Hoppas bara jag får pengar tillbaka av dem jag lånat ut åt snart så ordnar det nog sig! Har åtminstone mat tills onsdagkväll nu och sen får systrarna köpa mat då de kommer xD haha.. Taktik!


Jag i spårvagnen :)


Då jag kom till Katarina så höll Katarina och Susann på att sy märken på sina halare.


Jag förstås snyltade Katarina på smörgås genast :P


Sen bar det av...


Halare


Katarina står och väntar på bussen.


Susann, Minna och Hanna-Lena också.


Och jaag! :D


Halare, handväska och läderjacka is the shit!


De hade speciell klädnumrering på TF.


Jag på toaletten på TF.


                                                       Vilken toalettdörr skulle du ha valt? :D


Jag och Kata :)


Susann och Kata på dansgolvet.

Det var riktigt kul att få dansa! Minns inte när jag varit och dansat på någon klubb. Nåja, AC/DC-coverkvällen blev det att rocka lite :)

Något jag inte tänkt på tidigare är att vi Finlandssvenskar både sjunger och dansar till svenska låtar som Ooa hela natten, Tusen och en natt och mycket andra svenska låtar och sen riktigt finska låtar :D Ganska humor egentligen.

För ni svenskar tror knappast att vi i Finland skulle sjunga och dansa till svenska låtar? :P


Börjar bli trött på senan. Halaren är uppdragen och allt :P


Dagen efter påväg hem från Kata i spårvagnen.

Det var min kväll igår :) Helt kul nog!
Bara att jag inte kände någon alls där och alla hade en promille på 2 ungefär :P Jag fick även huvudvärk där senare, säkert av att jag inte ätit på hela kvällen. Så vi for hem där runt 0.45 tror jag klockan var. Katarina och jag satt uppe hos henne ända till runt 2.00 på natten. Sen gick vi och sova.

Vaknade runt 10.00 på morgonen och jag mådde så bra :)

Bara att jag saknar min D så mycket!
2009-04-19 @ 11:42:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sophia

ALtt är superbra =) Sj då?

2009-04-19 @ 14:12:42
URL: http://sophiaflobergseter.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }