Konfirmation

Det blev den röda klänningen idag :) Såg att mamma och pappa var så svartvita och sen tror jag många andra är det också så då vill jag inte vara som alla andra.

Ska just äta lite frukost före vi ska fara. Vi ska väl åka runt 10.00 så är vi där ungefär 11.00.
Kyrkan skulle börja 10.00 och de skulle inte vara så många i år så det borde inte ta så länge. Hemma hos dem får vi först mat och sen blir det kaffe.

Jag har allt packat och klart (hoppas jag) så jag ska ta med hela resväskan då jag far på fest :P

Bilder kommer sen :)

Ha det så bra idag alla!
2009-04-13 @ 08:14:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }